Podkręćmy atmosferę, czyli znów o jesieni

Nie no, Ann! Jeszcze Ci się nie znudziło z tą jesienią? Moi drodzy, to dopiero początek. I to dosłownie. Dzisiaj początek jesieni, więc nie mogłam nie wstawić postu z nią związanego. Będzie dużo jesiennych obrazków i parę powodów, z których większość znalazła się zresztą w ostatnim wpisie, dlaczego ja naprawdę lubię jesień.

1. Wreszcie się ochładza












2. I można nosić swetry!














3. To kolorowe liście i ładna pogoda














4. Ale też dużo deszczowych dni














5. Które można spędzić czytając cały dzień














6. Z herbatą w ręce




















7. Kakao też mile widziane














8. Jesień to jabłka




















9. A jak jabłka to szarlotki!















10. I inne wypieki














11. To wszystko o smaku dyni




















12. Jesienią zapachowe świece wyglądają najpiękniej














13. Czy wspomniałam już Halloween?




















14. Rzeźbienie w dyni
















15. Jesienne spacery




















16. Wszystkie te premiery filmowe




















17. Targi Książki




















18. Urodziny mojej najlepszej przyjaciółki












19. Jarzębina za moim oknem  przystrojona owocami














20. Chłodne, ale orzeźwiające wieczorne powietrze


3 komentarze:

  1. O borze sosnowy, czemu ty mi musisz przypominać ja ja kocham tę porę roku? Już nie wystarczy, że chcę wziąć ślub z Krakowem, teraz będę musiała przejść na poligamię i wyjść za mąż także za jesień ;)

    OdpowiedzUsuń