Igrzyska skończone, koniec miesiąca

I udało się. Cały miesiąc spędziliśmy, poruszając tematykę Igrzysk. Było bardziej rozrywkowo, niekiedy poważnie. Wszystkie książki odświeżone zostały odświeżone, a film obejrzane, co było powodem napisania aż 10 postów (chociaż wiem, że ten ostatni był beznadziejny). Jeśli mam być szczera, jestem z siebie naprawdę dumna. Dowiodłam samej sobie i Wam mojej pracowitości i walczyłam ze słomianym zapałem, który jest jednym z moich licznych przywar.

Chciałabym dowiedzieć się, co sądzicie o pomyśle takie tematycznego miesiąca. Może kiedyś powtórzę taką akcje, bo naprawdę można się skupić i dosyć sporo dowiedzieć odnośnie jakiegoś zagadnienia. I czy w ogóle Wam się podobało, jak wyglądało to na Annatomy? Z chęcią przeczytam, co sądzicie, bo uwierzcie, bez Waszych komenatrzy nie chciałoby mi się pisać kolejnego posta o Katniss i Kaptiolu i dziękuję Wam za to :) Cóż, listopad odchodzi, a to oznacza święta! Tak, na ich punkcie też mam obsesję. Miesiąc zapowiada się na dosyć pracowity, ale też pełen magicznych zdarzeń, więc na pewno będę pisać rzadziej niż w tym miesiącu. Jeszcze raz wszystkim dziękuję i do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Mi osobiście pomysł na tematyczny miesiąc bardzo się podoba, ten związany z Igrzyskami zorganizowałaś świetnie :) I bardzo chętnie zobaczyłabym na Twoim blogu miesiąc poświęcony Potterowi (może z okazji premiery nowego filmu?) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tematyczny miesiąc był spoko pomysłem, chętnie zobaczyłabym coś takiego drugi raz. Gratuluję wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma, że jakiś post nie wyszedł, wszystkie były boskie ;D
    Zależy o czym był ten tematyczny miesiąc xD
    Ja się cieszę, że listopad się skończył, bo bardzo lubię twojego bloga, a Igrzyska Śmierci... No są, dobrze napisane, ale mnie bardzo smucą. Bardzo, bardzo. (To zdanie jest bardzo głupie (bardzo, bardzo), ale mam nadzieję, że rozumiesz). Zwłaszcza, że i tak igrzyskowe posty mi się podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno - od dłuższego czasu jesteś jedyną blogerką wśród obserwoanych przeze mnie na bloggerze, która dodaje posty na bieżąco - i za to bardzo dziękuje.

      Usuń